SORRY

Allså jag kinde skriva igår eftersom jag kom hem från stranden typ 20.00 och när jag kom så funkade internet inte jag fersökte flera gånger och idag hade jag fullt upp med flyttnigren jag ska flytta till brandbergen
Mysigt haha :)
Imorn skulle jag egentliegen gå och träffa katedeluna men har ingen lust och så har ingen tid att lämmna mig!
Just det jag ska Träffa pappa föe sörsta gången i ETT helt ÅR jag har typ blivit van vid att inte se honom!
Pp torsdag ska vi troligvis gå på bio och titta på harry potter som vi egentliegen skulle se för två veckor swen men mamma gillar inte harry potter men det gör pappa!
nu räcker det med prat!
Nu ska jag och min kusin leka!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig ♥?

E-mail:
Bloggadress:

Skriv ett snällt kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0