Tja!

Moshi!

Jag har inte ens börjat blogga på riktig men ändå har jag fått flera besökare
Tack för det
eller på japanska alliggato!
Från och med nu ska jag fersöka skriva så mycket jag kan!
Och vem har lyssnat på tokio hotels nya låt den äger den liknar inte allaandra låtar men ändå
Ilove you tokio hotel!!!!!!!!!!!
Jag vill träffa dem personligt inte på nån konsert hahahaha det är en av orsakena för att bli känd!
haha mmm
 
Yepp jag vill inte tråka ut er med min kärlek till tokio hotel!
Dagens inköp!

Diadem med fräjil på jätte söt

Från skogås huddinge min mosters affär hehehe
Kostar: 12.50

(jag tänker inte sälja den men jag hade bara lust att skriva upp det)


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig ♥?

E-mail:
Bloggadress:

Skriv ett snällt kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0